BESTÄLLA


HUR MAN BESTÄLLER:

För att beställa en eller flera varor måste du skriva ett mejl till mig. Det kan du göra genom att klicka på "kontakta mig" på sidan eller bara mejla mig som vanligt till: [email protected]

Måste finnas med i mejlet:
- För och efternamn
- Hela din adress
- Vad du vill ha (länka gärna)
- Hur du vill betala

Glöm inte att märka mejlet med: Beställning.
Inom 1-3 dagar kommer du få svar.

Önskar du att få beställa ett eget designat smycke eller teckning? Skicka då ett mejl till mig med en bild på hur du vill att det ska se ut. Glöm inte att beskriva det och berätta vilka fäger du vill ha. Priset kommer att variera.


BETALNING:

Betalningen kan ske på två olika sett. Det jag föredrar att du använder är Paypal och lägger över pengarna på mitt konto. Då skickar jag mina uppgifter i ett mejl. Men om det inte funkar går det bra att skicka pengarna i ett brev. Jag vet att en del inte får beställa på nätet nämligen. Min adress ger jag ut i mejlet i så fall.

FRAKT:
Frakten är enligt postens prislista, beroende på hur stort ditt paket är och hur mycket det väger. Du kan läsa om postens fraktkostander här. När du har valt vad du vill ha kommer jag skicka den totala kostnaden via mejl. Det brukar ta 1-3 arbetsdagar för ett paket att komma fram efter att det har skickats.



VIKTIGT!

All din information är hemlig och kommer att raderas så fort beställningen är avslutad.

Varan kommer att tillverkas av mig så fort betalningen är avklarad om den inte redan finns inne. Om något material är slut kommer det ta längre tid att tillverka varan. Men all information kommer via mejl om detta skulle ske.

Inga ändringar i beställningen får göras efter att det är betalt.

Jag kan inte vara ansvarig för om något skulle försvinna via posten. Men skulle något gå sönder kan jag kanske skicka en ny. 

Inga varor får återlämnas eller bytas.


Trackback