INFORMATION


OM SHOPPEN:

Allting började med att jag visade upp mina teckningar och smycken på bloggen. Jag fick många positiva kommentarer och folk började fråga mig om man kunde få köpa något av mig. Då blev jag tyvär tvungen att säga nej, eftersom så många frågade och jag inte skulle hinna göra till alla och för att det skulle bli för dyrt för mig. Det blev att jag hade lite tävlingar ibland, men det räckte inte riktigt tyckte jag. Så jag bestämde mig för att starta en egen webbshopp.

Här kommer jag inte bara att sälja mina smycken och teckningar, utan också lite begagnade kläder, håraccessoarer och andra saker. Det kan hända att jag kanske börjar sälja saker jag har sytt också, men vi får se hur det blir med det. Det beror lite på vad som önskas och vad som är efterfrågat. Sidan kommer antagligen att växa med tiden.


Trackback