FAQ


Först och främst tänkte jag ta upp lite saker själv angående mina smycken.

- Alla kedjor, ringar, örhängen eller liknande innehåller nickel om inget annat anges. Är ni allergiska mot nickel måste ni säga till mig.
- Låt inte smyckena ligga framme i hög värme eller i vatten.
- Låt inte små barn leka med dom allra minsta sakerna.
- Tugga inte på smyckena eller ha dom i munnen.


FRÅGOR OCH SVAR:

Om ni har frågor till mig går det bra att mejla mig eller skriva en kommentar på bloggen. Dom vanligaste frågorna kommer jag att skriva upp här, så läs gärna igenom allt innan ni frågar.

Fråga: När började du göra dina smycken?
Svar: Jag började göra smycken våren 2010.

Fråga: När började du teckna?
Svar: När jag var 3 kanske, minns inte riktigt. Men jag började teckna manga när jag var 14-15.


Trackback